luni, 29 decembrie 2008

Stare de bine

Din pacate fericirea e o stare de scurta durata. Se masoare in clipe si momente. As vrea sa pot spune ca am fost fericita in 2008. E relativ pentru ca am si suferit in 2008. Dar starea generala ce mi-o insufla anul e o stare de bine, de drag, mi-e drag de 2008 si asa macar as vrea sa-mi fie si-n 2009.

Am castigat anul asta ceva nepretuit. Am reusit sa traiesc fiecare clipa la intensitate maxima. Am inteles cat de bine e sa poti fii fericit privind un om, bucurandu-te de starea cuiva apropiat sau lafaindu-te facand ce-ti trece prin cap, fara a-ti pasa de prejudecati. Hm, de parca as fi avut vreodata.... Dar totusi...noi mirosuri, noi gusturi si noi placeri am descoperint in 2008 fara a lua lucrurile ad literam.

Prieteniile imi dau cel mai placut sentiment. Sunt o fire colerica, ma enervez extrem de usor si ma aprind din orice, dar cred ca stiu sa dau. Si asta vad pe fata prietenilor mei. Nu ma plac ei degeaba :))

Tragand o linie, m-am simtit fenomenal la birou, am stat la cafele in nestire, cafele transformate in beute, am atins marea, m-am indragostit, am suferit si iar m-am bucurat de liniste. Am avut satisfactia aprecierii. Am ras, m-am distrat, am obosit si n-am avut parte de liniste in 2008. A fost un an aproape perfect.

Dragii mei prieteni, va doresc tuturor sa aveti parte de atat de putin pentru a fi fericiti!

2 comentarii:

C spunea...

hmmm,ai dreptate fericirea dureaza putin...si eu atunci cand dau de fericire nu profit din plin de ea ( ma gandesc ca o sa tina)raman dezamagita,asteptand alta fericire si tot astept si timpul trece...

Iti doresc multa sanatate si fericire...si sa postezi cat mai mult pe blog:)... hug

laly spunea...

Draga mea, e foarte greu sa constientizezi clipa de fericire. Dar daca reusesti, n-o lasa sa plece fara sa o traiesti la maxim, musc-o de jugulara si nu-i da drumul :)
Nu astepta sa vina nimic, bucura-te de ce ai in mana :)

Iti intorc urarile de drag!