miercuri, 29 aprilie 2009

9-n 1

Am luat examenele :)

L-am dat jos pe Heigan, hihi, dupa nenumarate incercari. Credeti sau nu, in perioada asta a vietii mele, asta este cel mai imbucurator eveniment.

Sa ma duc la mare? Sa nu ma duc la mare? Stiu ca asta e intrebare, dar n-are a face. Nush ce sa zic, m-as duce si nu m-as duce :D Si daca m-as duce, unde sa ma duc? In 2 Mai sau in Venus?

Nu mai imi gasesc penseta de 2 saptamani si arat ca arbustii netaiati de Pasti. Nu mai vorbesc sa ar trebui sa incerc si eu infrumusetarea aia de primavara (huh, oare cum o fi, ca am stat o data in coafor 8 ore. Opt ore! Ce naiba mi-or fi facut, nush, dar sigur daca nu aveam Campari la sticluta dupa mine nu rezistam:))) Si tot eu am iesit de-acolo:D

Eu si pisica am ajuns la o iubire de mare intensitate. Adica nu mai scap de ea. Nu-mi pare rau, ca e adorabila, dar ii pot oferi intreaga mea atentie doar cand dorm :)

Ieri am vazut in metrou un domn bine ce-si taia unghiile folosindu-si servieta drept suport. Mai avea nevoie doar de un prosop, un castronel in care sa toarne apa calduta adusa in sticla de jumate si il confundam cu Mister Bean.

La mine de abia de 2 zile se simte primavara. Incep sa prind viata. Lumea parca e mai roz si jur ca n-am luat nimic:))

Meda, prietena mea din clasa 1, m-a vizitat weekendul trecut. Ne-am babacit. Am stat in casa si-am ras:) Bine`nteles ca nu scap nici o ocazie sa-i aduc aminte ca in tabere ma ameninta tot timpul ca ma paraste la tova. Replica ei, printre sughituri de ras, a fost ca o oboseam, ca eram tot timpul pusa pe shotii si ca aveam o sclipire in ochi de parca scanam unde pot sa prind loc sa fac vreo boacana. Meda, sa stii ca nu-i asa. Eram cuminte:))

Sunt ingrozitor de dezordonata. Nu fac parte din zodia mea. Cum se poate sa fi facut curat ieri si azi sa vezi Holocaustul la mine-n camera? Cred ca cineva ma sapa pe la spate si cheama trupele sa strice ce-am cladit eu. Clar asta e. Si-au ajuns si la birou, nu numai acasa.

Astea fiind spuse, sa purcedem la trait :)

Niciun comentariu: