miercuri, 14 octombrie 2009

Blugii

N-as putea trai fara ei. In anumite glume sunt chiar descrisi ca o “trasatura” comuna a oamenilor.

Au evoluat, au capatat culori si modele diferite, dar blugii au ramas piesa de rezistenta din garderoba tuturor. Mulati, largi, scurti sau bufanti, fiecare are acasa cateva perechi de blugi. La club, la cafea, la birou sau la pescuit blugii sunt nelipsiti de pe coapsele noastre.

Dar blugii nu mai sunt nici ei ce erau odata... Lucratura divina, muncitorii din fabrici au uitat un amanunt esential. Cusatura laterala. Pai cum e posibil sa fie ea atat de stearsa si fara personalitate? Fiecarei perechi de blugi i se atribuie cusatura dubla pe interiorul piciorului. De ce? De ce, iubiti fabricanti, rapiti intreaga splendoare a blugului? De ce nu faceti voi cusatura dubla pe exterior, iar cusatura simpla, neimportanta sa o lasati in interior?

Imi amintesc cat de frumos se mula cusatura dubla pe picior de femeie. Cata distinctie, rafinament si eleganta a blugului printr-o simpla cusatura...

Blugii nu mai sunt ce erau odata... Blugii s-au plafonat si ei si si-au pierdut personalitatea. Mai are cineva in garderoba blugi cu cusatura dubla pe exterior?

2 comentarii:

Vania spunea...

Mărturisesc că n-am avut niciodată blue-jeans. Dar, pe la zece ani, mi-aş fi dorit.

laly spunea...

Pe la 10 ani am avut si eu prima pereche de blugi, blugi pe care n-o sa-i uit niciodata. Erau de un albastru inchis care fura privirile si nimeni nu mergea mai tantosa pe strada decat mine.

Vania, cred ca esti in procentul de 1% al oamenilor care nu poarta blugi zilnic.