marți, 2 februarie 2010

Parerea 6- Joaca



Asta e una din cela mai frumoase parti, adorabila si delicata. Imi da un sentiment de bine si de indeplinire.

De totul ar fi asa de simplu in viata n-am avea mai mult de 6 capitole.

Ma intreb cum am putut iubi un barbat care nu stie sa scrie "si vei stii"
Ma intreb de ce cea mai frumoasa poveste e cea care se termina fara happy end...
Ma intreb de ce ziua de pasti nu pica niciodata la o data fixa...I mean, cmon, se naste an de an pe 25 si moare cand vrea calendarul? Vezi in pietre, poate spun mai multe...
Ma intreb care sunt diamantele mele....

Un comentariu:

Cris spunea...

Nu pot sa vad/aud melodia, deoarece la munca la mine e blocat accesul la entertainment:D
Dar iaca ca mi-am mutat si io "globul" pe blogspot. Am acelasi layout ca si tine (bineinteles ca era cel mai dragut), o sa incerc sa il schimb, daca nu ma plictisesc si de asta:))
Hai ca te pup. Pam pam!