marți, 23 martie 2010

Beauty

De ce ai nevoie de cei "peste 30 de ani" sa intelegi ca beauty doesn`t matter? Si de ce dupa 30 de ani cauti sa reinvii frumusetea pe care n-ai pretuit-o atatia ani....

ok, cine se baga? same thing at 15 as at 30:

1. fumez (de la 13, cu cateva intreruperi de cativa ani)
2. love to party
3. love to drink
4. I am always in love...wrong guy ofc since I`m still looking for...

Daca as face sondajul diferentelor, as incepe cu "nici macar parul nu mai e cret".

Voiam sa va povestesc ca masinile au inca claxonul incorporat. Dar anii au adus un zambet adanc pe fata mea, zambet ce nu-l aveam...

Nu stiu ce e fericirea si nici nu mai vreau sa aflu vreodata. La ce n-as putea renunta e bucuria maruntisurilor... cum oare lucrurile atat de mici iti iau asa mult timp sa le descoperi?

N-am o poza cu mine de la 15 ani, dar am gasit una de la 16...ma uit si nu inteleg. Sunt mult mai matura atunci decat acum?

Beauty.....next post :)
So poza:D



Singura persoana din viata mea care mi-a dat puterea sa visez a fost mylove. El asa e, puternic, frumos, perfect....

3 comentarii:

Ana Thomas spunea...

Oh my God, ce frumoasa esti in poza asta!!!Bine , tu esti mereu, da aici...
Toate bune?

Cris spunea...

Ma'fa pozaaaaaaaaaaaaa!!
Ti-ai perdut tu inocenta, in rest arati cam la fel, nu?

laly spunea...

:)
2 bucati precene ce ma iubeste:P

@ Cris: nu inocenta, e cum ai zis tu odata...privirea de caprioara. La naiba, daca nima` nu ma mai vaneaza, de ce sa plang?:P