vineri, 6 decembrie 2013

Oda vaginului meu

Un mister si pentru mine. Nu neg ca as fi stiut dinainte de ce vaginul imi conducea mintea inainte sa ma trezesc cu coaie. A fost o zi de pomina, ziua aia.
Dimineata, dimineata devreme, in a opta zi a saptamanii, mi-a venit un ciclu amar. Ca in fiecare dimineata a ciclului, am gustat. Era foarte amar, ciresele amare ar vrea sa-mi fure dimineata, atat de amar era. Era a opta zi a saptamanii.
 Multe ciudatenii au avut loc in celelalte sapte zile. De exemplu, vocea lui s-a dovedit a fi vocea altcuiva. Asta marti. Luni, blonda ciudata pe care-am urmarit-o indelung, s-a prins...ori de falsitatea vaginului meu, ori de plagiatura vocii lui, ramane de vazut.
Miercuri s-a vrut a fi zi filozofica, ciudata tema, cand deja aveam de gand inca de marti sa ma sinucid. Ceea ce am facut joi. Incercat joi, ca altfel nu mai povesteam azi, intr-a opta zi cum m-as fi sinucis joi. Dooh! Vineri,sambata, duminica a fost weekend.
Vaginul meu e la fel de statornic de luni pana-ntr-a opta zi. E inadmisibil.

Dar, vai, Mos Nicolae e la usa... pe maine, vagin frumos, pe maine...
TO BE CONTINUED

Niciun comentariu: