joi, 5 martie 2009

Di tati

In fata biroului meu e un hol pe unde trece toata lumea. Dupa hol e un birou mare-mare in care "lucreaza" vreo 15 oameni. Eu am "privilegiul" de-a sta singura in birou. Si toti avem termopane, asa ca ne putem uita tot timpul in casa cealalta.

Presupun ca fiind ei asa ingramaditi, le e putin peste mana sa vorbeasca la telefon cand ceilalti se uita in gura lor. Si oamenii de vis-a-vis ies pe hol cand au o convorbire telefonica personala, de afaceri sau de care-o mai fi. Si bine`nteles ca eu aud tot ce vorbesc. Am aflat ca una isi pune termopane la casa, unul a stabilit un "meeting" important maine and so....

Un baiat iese cel mai des sa vorbeasca la telefon pe hol. Nimic deosebit pana acum. Dar de fiecare data cand vorbeste la telefon, in picioare joaca o minge. Dap. "Buna ziua"-talang, talang in picioare cu mingea- "sigur ca se poate precum am discutat"-talang, talang- "multumesc, la revedere" talang-talang. Omul cu mingea.

Asta imi aduce aminte de omul cu baloane. La un eveniment unde se facea o extragere la sorti, omul cu baloanele, normal, plimba baloanele. Dintr-o parte in alta a salii. Ore in sir, cat a tinut evenimentul. Si se uita la ele. Ce baloane...:))

Am simtit miros de tigari pe hol azi. De altfel de tigari :))

S-a pierdut azi o sedinta in plop. Si trebuie sa particip la alta. Sper sa nu adorm.

Vineri iesim cu fetele. Va iesi grav :)

Si am incercat sa-mi pun poza cu ajutorul gravatarului si ofc, numele Laly era luat. Deci eu nu-l schimb. Deci eu raman fara poza. Na!

Niciun comentariu: