luni, 20 iulie 2009

Praf

Ma simt de parca am mancat cioburi. Poate am mancat? Ca memorii din ziua de sambata nu mai am. Am crezut ca nu mai pot sa beau 3 zile incontinuu. Na, ca m-am inselat :)

Acuma creerii mei sunt inca imprastiati, datorita faptului ca am terminat cheful la ora 5 dimineata si m-am suit direct in masina sa vin la Bucuresti. Nu vreti sa stiti cum ma simt....gatlejul imi explodeaza si nici un strepsils nu are efect. Pai da, ca eram chiuitoarea shefa :d
Paradiso, galagieeee! Asta fuse sloganul ultimei seri :)

Nu pot sa povestesc cum a fost pentru ca n-am avut timp sa respir de ras. Vineri seara ne-am dantuit cu Nelu Ploiesteanu si ne-am facut creierii praf de la atata alcool, sambata am dat-o mai in salsa cu Mandinga and stuff - aici, adica in ziua asta am fost cel mai praf, atat de praf ca nu-mi mai aduc aminte ultima parte a noptii, noroc ca am prieteni sa-mi povesteasca si mie ce-am facut, ca is tare simpatica beata si era pacat sa imi pierd poantele :))

Iar duminica a fost cel mai OTV. Adica SENZATIONAL! Plutea starea de bine in atmosfera, toti eram cica fara vlaga cand am iesit la piscina. Acolo se facea gratarul. Si au inceput cocktail-urile si gata. Margineanu cu Mandinga s-au imprietenit si-au inceput sa cante. Aproape 12 ore ne-au facut muci urechile - asta e de bine, a fost intr-un mare fel.

Mboon, o sa primesc saptamana asta niste poze, o sa pun cateva pe blog. Alea necompromitatoare :))

6 comentarii:

flavius spunea...

servus...
super! nu mai conteaza altceva :)
toate cele bune

Ana Thomas spunea...

Beiii, ma bucur ca te-ai simtit bine!
Las' ca-ti revii tu!Doar n-o fi nici prima nici ultima nunta, haa??
Pupici multi!Vreeeem pozeee!Alea mai compromitatoare pe mail, da???
Pup fata draga!

P,S, Sa-ti faca Ana o ciorbitza de dovlecei cu lapte batut?? ;))

Ana Thomas spunea...

Beiiii, ma oftic....
Margineanu, Mandinga, Ploiesteanu??????

laly spunea...

Hehee, Ana cu efect intarziat....da, au fost mai multi sambata dar jur ca nu-mi aduc aminte cine :))))))))
DA la ciorbita, mai intrebi?????
O sa pun poze compromitatoare cu altii, nu cu mine :) :))))

cedrik spunea...

am pus comentu la postu asta cu un post mai sus.. oi fi si eu beat? hmmm

laly spunea...

Am vazut, no, nu-i bai :))