vineri, 24 iulie 2009

Straini

Ma dispera cand autorul unui blog nu are cateva cuvinte despre el, o poza sau macar un avatar. Mai ales daca imi place blogul. Cineva vorbeste cu mine si eu nu pot sa-i vad fata. Caut butonul de “despre mine” si nu iaste. Nu se iexista. Adica ie inexistent.

N-am nevoie sa-mi insiruie toate cartile citite pana in prezent, in mare oamenii care fac asta scriu carnatul pentru ei insisi. N-am nevoie nici sa stiu ce fel de metale asculta sau ce simfonii ca sa-mi dau seama ca uraste manelele. Ajunge sa-i citesc blogul.

Ma enerveaza de asemenea blogul meu ca nush cum naiba sa scriu cu diacritice. Si mi-e lene sa scriu in word si dup`aia sa aranjez in blog. Imi place cum arata blogul fara aliniat la inceput de paragraf. Pai cum naiba scriu io cu diacritice pe blog, huh?

Eu mi-am pus poza pe blog sa vada omul cine debiteaza pe pagina asta. Prietenii zic ca nici nu-s io, ca nu ma reprezinta, ca nu seman, ca e cuminte poza. Asi, asa si io, tot cuminte :)

Iar descrierea mea, hm, sa dau din casa? Despre mine este Blogspot. Adica da, cand iti spune acolo sa scrii cateva cuvinte despre tine, exact asa iti spune: sa separi cuvintele prin virgula, sa scrii oricat de mult sau de putin doresti, pana in 1200 caractere :)

Dar nu las pe nimeni cu buza umflata cand vine la mine pe blog. Poate nu-i convine neuronul meu si vrea sa se certe cu el. Daca n-am si io o poza, i se va parea ca se cearta in van, ca poarta un monolog si pleaca acasa. Nu c-ar fi de rau :)

Deci bagati acolo o poza cu desenul animat preferat macar, cu o suvita din parul cainelui. Ceva reprezentativ. Pentru cine sunteti sau ce faceti.

7 comentarii:

Anonim spunea...

si pe mine ma enerveaza acelasi lucru. nu trebuie sa fie cine stie ce date personale, dar macar o scurta descriere da. nici nu tin la poza daca autorul spune 2-3 vorbe. cand ajung pe un blog nou caut pagina "despre mine" ca sa vad pe cine citesc.

Anonim spunea...

:)
eu cred ca blogul in sine iti spune multe despre autorul ei, nu prea tin la rubrica "despre mine"
cat despre diacritice trebuie sa ai o combinatie de taste care schimba caracterele in romana, eu un a am tastatura in franceza si cand scriu direct pe blog schimb combinatia alt+shift+0 pentru caractere ro, incearca asa sper sa functioneze
ps desenele mele animate preferate : oblio ( ca sa fie ceva la rubrica "despre mine")
merci de vizita

laly spunea...

E un fel de "vreau sa-mi bag nasul neaparat in casa omului asta fain". Aia inseamna cand cineva cauta butonul "despre mine".
:)

LIVIU MARIAN POP spunea...

ai mare dreptate
dar dreptatea nu este intodeauna totul

laly spunea...

Ehehehe:)
Tot timpul am dreptate, doar stii :)
Nu-mi strica ziua, nu-mi zice ca nu e totul :))
Me mic egoist orgolios :D

Cougar spunea...

alt+shift. pentru diacritice. asta dacă ai instalat româneasca jos, în bară, în dreapta.
şi dacă ai mai multe tastaturi de românească (e un buton prost la cap acolo care mă stresează pe alte computere), dezinstalează tot ce poţi, mai puţin legacy.

lavy spunea...

eu sunt cu teoria conspiratiei si sa zicem ca tin la intimitate...doar nu e net dating, e blog!!!!
oricum J Lo should say something :)