miercuri, 6 octombrie 2010

Titlu, uitai de el

Asa.... si ce-o fo` bun in perioada aia...o fo` ca m-am indragostit. Ce sa va zic despre viata a doi lache? Se fut non stop si au multiorgasme nonstoape si continue pana cand mai au altele... ca ...deh, nu te mai poti opri. Ei, lache aia doi, pardon.

Si dupa trei luni de orgasme ma hotarai ca sunt satisfacuta. Sexual. Deci hai la capitolul doi, gemeni.

Eww....daca ma scremeam putin, cu vreo patru ani, asa...."fauritorul de orgasme" imi putea fi fiu.

Io nu si nu, iubiti, am zis!

Si-am zis si sa vedem ce mama naibii s-o intampla. Ca patu`-i sacru, da` cand ies cu el imi vine sa-i dau peste mana. Le are pe toate, mai putin varsta...varsta barbatului....ala caruia nu-i pasa de portofelu` ii sta sau nu in buzunar, dar intinde mana femeii s-o ajute sa coboare din masina.

Si io gemeni nu fac clar, n-am gena:P

Niciun comentariu: