miercuri, 6 octombrie 2010

Lache, Lache Padurache

Pai precum nu mai spuneam, va urma o alta perioada de nu voi mai spune. Nu ca n-as mai ave` chef sau drag. Nu mai am timp. Am trait doua luni ca o paria, asta vara, groaznice luni. Am trait eu alti ani ca un paria (cica e s.m. in dex) pe vremuri, dar eram un paria fericit si fara griji.

Si cand am vazut eu ca (mi-au zis mie, ei, batranii) ca aia shepche precheni de-i aveam s-au imputinat la shinshi....am zas ca-i un mare nacaz ce mi se-ntampla, io nu ma gandiesc dinainche ce mi se-ntampla oricum, deci oricum...scuzati repetitia neintemeiata...am ramas cu cinci.

Doare, ca eu crezui ca aia shepche is mandri ca brazii si falnici asisderea. Dar noh, tot ii bun ca ramasai cu shinshi. Si, ala mic ii cel mai falnic. Ala mic face tot.

Apoi mai mult ce sa zic de alea 2 luni? Zacui la PC.

Si apoi ma lovi pofta de o tigara. Si io nu pre` stiu cum e sa vrei ceva "necesar lumesc" si sa nu ai. Apoi n-am avut si mi-o trebuit.

Deci le lasai naibii de fitze si ma angajai n bar. Barmmanita. Cu 2 m, clar! Si acuma am tzigari, mai, va dau in cap cu ele! Sau le fumez eu pe toate sa fiu sigura ca daca ajungeti vreodata aia doi de care zic sa n-aveti tigari......revin...sa fiu sigura ca n-aveti ce fuma!

Na, cine-i lache acuma?

Niciun comentariu: