miercuri, 11 aprilie 2012

Facebook - Timeline

Nu tot ce zboara se mananca....mai adevarat ca never! Urasc timeline-ul facebook-ului!!! Cu toata fiinta mea. Asa cum am urat Windows Vista. Doar ca pe asta nu l-am urat asa tare, neobligandu-ma nimeni sa-l folosesc. L-am urat de la departare foarte tare. Nu va inchipuiti cata ura am strans pentru Timeline. Nu scap de el, e mai rau ca un barbat. De ce sa omori o necesitate a omului? De ce? Pe cine mniezaii vostri ati schimbat la directiunea de marketing, imagini, ori ce fras oti mai avea pe acolo? Si de ce? Mergea. Mergea bine. Mai bine de atat nu va merge. Nu va scadea numarul de utilizatori, nu va creste.... cu nici un departament in plus. Ati facut deja legea. De ce, forcroaistseic? De ce L`Oreal a scos dupa doi ani de pe piata singurul ruj ok care a existat vreodata pe piata (si anume Platinum). De ce? Era chiar atat de bun incat nimeni nu-i gasea nici un defect? De ce, forcroaistseic? De ceeee? De ce timeline? De ce nu mi-ai lasat optiunea de-a nu-l folosi???? E pagina mea de facebook, in facebook-ul matii!!! E a mea, o fac cum vreau eu!!!! La fel ca ceilalti exact, daca vreau eu, forcraistseic!!! Shiiiieeeettt timeline, or no facebook at all? Hm, mama voastra, mai am 2 Platinumuri de 10 ani (in perfecta stare) one bordo, one lila si ceva alte diminutivute. Vista fuse doar ceva ce am urat fugitiv. Aaaa.....si bagati in pula mea bumbac pe tampoane!!!!!!!!!!!! Later edit: si tema de blog e modificata forcroaistinmortiimamiilor....doooh! Iese fara alineate fara fond si forma....shiet

Un comentariu:

Denisa spunea...

True, true. Ar trebui sa ne lase dreptul de a alege varianta potrivita pentru noi insine. Unora le place schimbarea, timeline de ex, altora nu. Dar sa fim seriosi, atata timp cat exista Nspe mii de maniaci facebook care nu comenteaza ("optiunea" timeline)... de ce s-ar obosi ?