vineri, 15 mai 2009

Am murit!

Se facea ca sunt in raid. Era ceva gen Ulduar, primul boss. Si eu eram pasager pe o masina. Dar masina era una decapotabila. (Jur ca nu vreau una in real life, jur, jur:)) Si il trimit pe sofer sa tancuiasca un boss care era mai departe. Deci, raman in masina fara sofer. Sa-i spunem soferului Ciovica, penca asa mi se arata in vis:))

Si Ciovica da ce are mai bun in el, omoara bossul si trebuia sa se intoarca sa-si conduca in continuare decapotabila in care-l asteptam eu. Si e cules de o masina mai mica, ce trebuia sa-l aduca la mine. Doar ca masina asta mica a ramas fara frane si a intrat din plin in decapotabila. Se da Ciovica al meu jos din masina si incepe sa planga in hohote langa decapotabila, ca el atata s-a chinuit pentru masina aia....Si ma pun pe jos langa el si incerc sa-l linistesc.

Si cum stateam noi acolo suparati si plangaciosi, apare langa noi un cuplu care se lupta melee (corp la corp pentru necunoscatori:P) Si se tavaleau pe jos de mama focului. Si observ ca fata avea o arbaleta in mana, pe care o tinea indreptata spre partenerul ei de batalie. Si il atentionez pe Ciovica sa se uite. Si gagica, in loc sa-l omoare pe ala, indreapta arbaleta spre mine si trage....

Si ma nimereste in jugulara, exact pe partea stanga. Nu m-a durut, a fost ca o intepatura. Mi-am scos sageata din gat. Era plina de sange. Ciovica a realizat primul si a incercat sa ma faca sa-mi accept moartea, neavand alternativa.

Am simtit cum se scurge toata vlaga din mine, cum raman fara energie si ma desfac in mii de particule care nu mai sunt Eu...si atat de mult nu voiam sa mor si nu puteam face nimic...

Si m-am trezit si nu mai fac raiduri pana la 1 noaptea in viata mea :))

Si ce-i mai rau e ca am fost ucisa de o blonda....

4 comentarii:

Anonim spunea...

am avut si eu multe vise legate de wow, mai ales daca ma joc mult si ma culc tarziu, tot ma gandesc la joc si atunci visez ca omor dragoni, zombies si altele.

laly spunea...

De obicei si eu visez ca omor, nu ca sunt omorata:))

Ana Thomas spunea...

mai fata, ce-s cu visele astea???????tzuk!

laly spunea...

Nu stiu, dar clar e de la wow. :)