luni, 25 mai 2009

Diva se intoarce:)

Pana la urma parca nu mai sunt asa de grasa....ma rog, ajutata de picioroange de 13cm, haine care ascund imperfectiunile si boiala la greu pe fata, weekendul asta mi-am adus aminte cum e sa intoarca toti capul dupa tine. Si nu pot sa zic ca nu mi-a placut.

Sport de mult uitat, nu mai stiu sa accept complimente. Suspectez pe toata lumea de mistouri daca saracii se gandesc sa-mi spuna cum ca ce bine as arata. Ei, asi, pai, nene, tu crezi ca io n-am oglinda acasa?

Nu stiu din ce-s facute, dar oglinzile de la mare arata altfel:))
Am vazut in ele o Andree de demult, una caraie ii pasa si de exterior. Probabil ca oglinda nu mintea, din moment ce au vazut si altii. Mc, Masi :))

Din pacate, a fost atat de putin....o zi si-o noapte parca au trecut in cateva secunde. Inca mi-e gandul la valurile marii si nu ma dezmeticesc la realitate...

Niciun comentariu: