luni, 22 iunie 2009

O pizza, careva?

Si-mi era o foameee.... Si am inceput sa ma plimb prin toate birourile sa vad cu cine ma cuplez la o comanda de ceafa de porc cu castraveti murati. Mmmm.

Parca s-au vorbit. Toti voiau pizza. C`mon, pizza nu bun, yac. Nu conving pe nimeni ca pizza nu bun. Si imi pun picioarele-n spinare si iau de la Taverna o ceafa saftoasa si mare cu castraveti murati in saramura. Yammy!

Reusesc sa mananc jumate din ea, jumate pastram pe maine ca altfel crapam. Trece o ora, fojgai putin prin alte birouri, cand ma intorc, ce sa vezi? Un coleg in fata biroului. Cu o pizza in mana. Zambitor. “Ia si papa, ca de azi dimineata te plangi!”

Adi, n-am comandat pizza.
??
“Cum nu, pai a venit pentru tine” ...si o platise :)
Cu ce e?, zic eu.
Ton, ceapa si sos picant.
Eu in viata mea n-am mancat asa ceva, yac!
Bun, hai sa vedem a cui e pizza, ia vezi, nu scrie vreun numar de telefon pe comanda?

Ba da!
Al meu :)

Colegii ma cred senila acuma. Oi fi? Ce ziceam?

10 comentarii:

Anonim spunea...

:)))) foarte tare hai k ai reusit sa ma faci sa rad!!!!
acum nu ma inteles ce s-a intamplat cu pizza aia pana la urma!!!!!!!!???????????
pupi multi, Marta

laly spunea...

Am mancat-o! :)
Eu si Adi ne-am sacrificat :)

Sirg spunea...

La noi la servici e o noua traditie, cand e ziua cuiva cumpara pizza la toata lumea, de ramane in plus gramada. Ca sa nu mai zic ca nu sunt cine stie ce.

Anne spunea...

Vreau si eu pizza, tre sa dau o fuga sa-mi cumpar :)

Ana Thomas spunea...

Haide bre...si pe mine m-ai facut sa rad!!!
Ti pup!!!!!!
Nu-i buna pizza !!

laly spunea...

Razi tu razi, dar colegii vin zi de zi in contipuare sa ma intrebe daca nu vreau o pizza....
Care mi-ai facut-o?:D
Sa stii ca n-a fost chiar rea, dar data viitoare te rog s-o si platesti :))

Anonim spunea...

n`am mancat niciodata pizza cu ton si ceapa, nu`mi suna prea bine.
tare faza, ti`a facut`o vreun coleg :)

laly spunea...

Probabil ca da, inca n-am aflat cine e bestia :)
Pizza nu e chiar asa rea cum am crezut :)

Anonim spunea...

macar ai incercat ceva nou :)

Anonim spunea...

The foremost half of our life is ruined alongside our parents and the in the second place half not later than our children. Clarence Darrow