joi, 4 iunie 2009

Pasul piticului in Romania

Poti muri in tara asta fara sa te intrebe cineva autorizat de sanatate!
Ca tot e la moda gripa porcina, seful meu s-a gandit sa se intoarca de la Paris pe 29 mai. Si numai ce aterizeaza el, trece week-endul si vine stirea! Gripa porcina la o doamna ce venea de la New York cu zborul 007. Pai ca sa vii de la NY in Romania, opresti câta la Paris, sa schimbi avionul.

Intrebarea era una simpla, ce cursa a luat doamna de la Paris la Bucuresti. Si ma pun si sun la Ministerul Sanatatii, cel care a dat comunicatul de presa cu informatiia cursei 007. Ei, asi, din 10 telefoane afisate pe site, timp de o ora n-a raspuns nimeni. Ok, abandon, mergem pe alta cale.

Sun la Airfrance. Unde aflu informatia fragmentata. Zborul 007 nu este zborul NY-Bucuresti, ci NY-Paris, cursa pana la Buc continuindu-se cu alt zbor. Ok, doamna, si cu ce zbor a venit bolnava de gripa porcina de la Paris la Buc? "Pai nu va putem da informatia asta, dar stati linistita, ca au fost contactati toti participantii la zbor!" What??? Pai cum dezvaluiti numarul zborului NY-Paris, dar Paris - Buc nu se poate? In fine, n-ai cu cu cine sa mai vorbesti, reguli interioare, bla bla.

Sun la Matei Bals. Spital de boli infectioase. Unde se trateaza -sau nu- gripa porcina. Dupa vreo 6 secretare, receptioniste si ce-or mai fi fost ele, care m-au pasat de la una la alta, in sfarsit imi zice una ca imi face legatura spre un departament de virusologie. Si astept, incepand sa prind speranta ca voi spune povestea pentru prima oara avand si un rezultat. Si ridica receptorul o vaca mare si grasa in halat alb, cu ochelari si sprancene subtiri si ascunzand ciocolata sub birou (io asa mi-o inchipui) si ma intreaba suav: "Ce vreti?"

Ce vreti????

Ei, in momentul ala am uitat de ce sun la spital. I-am explicat frumos ca de partea cealalta a firului nu se afla un grup de copii care suna la usa sa ceara bomboane, ci un cetatean care are nevoie de informatii in legatura cu un caz posibil de gripa porcina, situatia putand denatura spre infectarea unui intreg grup. Raspunsul ei: "Sa vina la spital" Trosc si inchide telefonul.

N-am mai avut nervi sa ma mai cert cu nimeni in ziua aia. Mi s-a facut o lehamite si o sila de sistemul de sanatate, inmiit mai mare decat o aveam inainte.

Asa ca seful meu si-a luat traistuta, s-a dus la coada la Matei Bals, a stat 3 ore pana a reusit sa-si faca analizele si e sanatos tun, slava Domnului! Doamne fereste sa te imbolnavesti de ceva!!!

5 comentarii:

Ana Thomas spunea...

Ma bucur ca totul a fost ok pana la urma??
Tocmai s-au intors amicii mei din Romania si mi-au zis ca au avut si ei de-a face cu indolenta functionarului roman!
Frumoasa tara...pacat !
Te pup!

laly spunea...

Da da, zise ea zambind din America:)
Sunt invidioasa :)
Pup fata!

Anonim spunea...

:)) pana sa bag aici nume si alte alea am uitata ce vroiam sa zic...oricum misto! de seful tau...

laly spunea...

Ce sa-i faci, multe cerinte pe net :))
Daca intri de pe acelasi comp, data viitoare n-ar mai trebui sa ti le ceara.

Anonim spunea...

noroc pe seful tau. da` stiu ca te`ai chinuit pana sa dai de cineva cu care sa vorbesti. si pe mine ma enerveaza cand un necunoscut te ia ca si cum ati mancat din aceiasi farfurie, asta in conditiile in care eu ii vorbesc la persoana a 2-a plural.