marți, 16 iunie 2009

Publicitate, publicitate, da` sa stiu si eu!

La detergenti, oale, deodorante, tampoane, proteze, medicamente, mezeluri si cate si mai cate ne incanta ochii zilnic. Ce, voua nu va incanta privirea? Nu de abia asteptati pauza de publicitate sa mergeti la baie in timpul unui film? Nu v-a dat nimeni referinta “sub reclama aia mare de la Becks e blocul meu”?

Traiesc cu toate si le accept ca si cum n-ar fi intrat cu japca in linistea mea. Asta e, traim timpuri moderne. DAR! Un mare DAR!

De ce imi invadeaza ultimul loc in care EU as dori sa vad vreo reclama? Ei sa stiti, de cate ori mai vad vreo reclama acolo, voi nega produsul pe veci !!!

Te duci ca omul intr-un birt unde te vezi cu prietenii si ai de gand sa lancezesti pe acolo cateva ore. Cu tot cu prietenii tai :) Si intre timp te mai duci la baie, femeile se mai duc si doar asa, sa-si pudreze nasul. Si iei ditamai gentoiul dupa tine cu glossuri, fonduri si perle pentru a-ti reinprospata mirificul ten. Care este mirific oricum :)

Si cum nu toate au invatat sa se dea cu maglavais pe fata pe intuneric sau din mers, pentru aceasta operatiune complicata ai nevoie de lumina si oglinda.

Si ce sa vezi cand dau sa ma uit in oglinda? Capul meu era verde si avea forma unei sticle de bere!!! Mai sa fie, ieri aratam altfel.... Ma socheaza noua mea infatisare, hai fie, dar unde dau cu ruj? Pe gatul sticlei? Deasupra gatului? O iau pe partea logica si ma anunt ca deasupra de gat, unde imi erau ultima oara buzele, acolo ar fi indicat.

Ma apropii timid de oglinda si.....surpriza!!!! Sunt iarasi eu, cea de ieri. Mai sa fie! Repede sa scot rujul din geanta pana nu dispar! Hopa! Iar sunt verde cu cap de bere. Cineva se joaca cu mine. Iar ma apropii, iar sunt eu, iar ma indepartez, iar sunt martian.

Sa va luati senzorii din intimitatea mea! Io stiu cine sunt io, io nu sunt bere, io sunt io, nu ma pacaliti voi pe mine!

4 comentarii:

Anonim spunea...

pe mine ma enerveaza reclamele inutile, la absorbante de exemplu. in primul rand fiecare femeie stie clar ce`si cumpara si nici o reclama nu cred ca o face sa schimbe o firma pe alta. in al doilea rand singura firma la care se face reclama e Always si culmea ca alte firme au produse mai bune.
idem pt. reclama la detergent.

laly spunea...

Da asa e, totusi cand apare un produs nou, eu tind sa-l incerc. Oricum, nu produsul mi-a intunecat mie judecata, ci locul in care a fost pus. Adica am acceptat invadarea cu reclame peste tot, dar in oglinda? Pana aici. Zic!

Anonim spunea...

si la mcdonalds erau lipite alea 3 "peruci" de oglinda, mi se pareau haioase :)
produse noi incerc si eu dar numai daca cele vechi nu ma mai satisfac.
eu merg dupa regula "if it isn`t broken, don`t fix it!".

laly spunea...

A, alea de la Mc erau haioase si bine puse. Mcdonalds s-a specializat pe copii, deci e logic sa-i inveselesti cu peruci in oglinda. Dar nu erau reclame, erau alte accesorii pt copii. :)