sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Google- postu` de mai sus va rog. Lasati femeia

As fi gasit un titlu mult mai inspirat... l-am si gasit. Doar ca motoarele "google" de cautare n-o sa-l gaseasca niciodata....asa ca o sa fac doo:D. 2 posturi.

Am cantat cu toata falsitatea corzilor mele vocale "femeia"....Femeia lui Scridon. Femeia lui e mai speciala decat orice femeie care si-ar putea dori sa se stie iubita. Femeia lui Scridon e oricare alta femeie. Orice femeie....asa trebuie sa fie adorata.

Femeia nu stie, nu simte, nu intelege, nu poate... Nu - nimic. Pana cand cineva nu ii spune...Tot. Ea....ea nimic. In schimb vrea.

Ce vrea femeia? Eu nu stiu. Scridon stie.

Care femeie nu vrea....nu vrea tot ce zice el acolo....de-mi va gasi cineva cuvinte mai frumoase...dar nu. Scridon spune ce vrea femeia. Femeia..."cine oare n-o cunoaste?" FEMEIA. Femeia nu se cunoaste.

Un barbat asta trebuie sa fie. Careva, cineva, oricine....dar sa inteleaga femeia. Si stii ceva, Scridon, ca sa stii! Am cautat Femeia all around U TUBE. N-am gasit-o, nici macar asa cum am cantat-o io la betie.

Deci zic asa (deci daca am zis deci, deci clar e concluzie). Mi-e doooor... tuturor ne e dor de ochii cuiva, candva...si totusi femeia....nu e pe google:)

Deci. Iara deci. Simtaminte fara ganduri. In postul urmator. S-au adunat mai multe femei in postul asta, dragul meu, si adunate aici ne vom trai veacul.

Doamne, nimeni n-ar putea sa exprime exact, mai bine, total....ce simte orice om indragostit.

Un comentariu:

larra spunea...

esti foarte tare...scrieti, scrieti, scrieti!