sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Ovidiu Scridon - Mi-e dor



Cand spun "frumos" eu ma gandesc la tine,
Visez ca sunt departe de cei rai
Te simt aproape, te simt in mine
Mi-e dor de ochii tai

Mi-e dor de ochii tai..........

Simt adierea gandurilor tale
Si as vrea sa-ti fiu la poarta zurgalau
Sa ma auzi cand vantul o sa bata
Mi-e dor de parul tau

Mi-e dor de parul tau...........

Caut parfumul care te inconjoara
Caci mi-a lasat in suflet vraja sa
Iar dorul acesta jalnic ma doboara
Mi-e dor de gura ta

Mi-e dor de gura ta.............

Si daca-as mai putea trai inca o viata
As vrea sa te pazesc de tot ce-i rau
Si n-am sa cer nimic in schimb vreodata
Mi-e dor de chipul tau

Mi-e dor de chipul tau...........

Iar daca-o sa-nteleg c-am asteptat degeaba
Si tot degeaba am sperat candva
Usor ma voi retrage in tacere
Mi-e dor de vorba ta

Mï-e dor de vorba ta.................

Un comentariu:

Anonim spunea...

super!!!