joi, 7 ianuarie 2010

Wow mounts

Mda, ca sa nu uit. Precum vedeti aici am ajuns la 80 mounti. Mai am de luat 6 de la turnament, dar mi s-a acrit de q de acolo, asa ca mai asteptam.
Inca 6 pe embleme de pvp. Astia la sfantu`asteapta ca AV-ul ma tine 1 ora pt o emblema (de obicei pierdem) iar WG nu-mi place nici sa ma tai. Alea de AB aproape le-am strans pentru toti caii, dar de celelalte nu ma indeamna inima sa fac rost.

Dar nu-i bai. Trecem la cei rari. Mai nou pica un dragon albastru din Oculus, daca folosesti dungeon tools. Deci il vreau :))

Cu ultimii 2 primiti s-a petrecut in felul urmator:

De vreo 3-4 saptamani farmam OS 3D pt mount. 6 oameni sunt aceeasi, 4 pug. De fiecare data lua mountul cate un pug si nici ca-l mai vedea sa vina cu noi. Ultimul raid da Dedeea roll 100. Gz, frumos, me happy, primesc w "cat vrei pe el?" Click pe el, learn it. "Sorry, I don`t sell it:P"

Dupa 2 zile ma roaga unul din ghilda sa fac cu el niste instante ca mai are nevoie de cateva embleme. Bun, UP. Buun, kill first boss, drops the dragon. Cat da roll Dedeea? 100, ofc. Deci sunt mandra posesoare a unui frumos blue proto-drake, mount cu sansa de drop infima. Yay!

Asa se da roll! :)

7 comentarii:

Anonim spunea...

sa inteleg ca tragi pentru 100 mounts.
felicitari pentru dragonul de la sartharion si cel din UP. cel din UP l`am vazut picand o singura data, l`a luat un warlock de la noi.
eu am dat roll numai asa de e-peen desi foloesc crow-form.
cu petii m`am chinuit un pic sa`i colectionez pana la 75 dar cu mounturile nu ma prea omor.
as vrea tigurul din ZG sa`l am si pe druid ca`l am pe warriorul meu pensionat.

dani spunea...

"(de obicei pierdem)"

:-))

cute! pai normal, alianta pierde mereu :>

laly spunea...

Vreau si io Zulian tigre, e cel mai frumos (dupa spectral)
Da, trag din greu pt 100, dar am de muncit ceva...

Dani: tot alianta a castigat, n-a inventat inca Blizzul raid de hoarde together cu ally:P

Ca daca ar inventa si ai pica cu mine in raid m-ai injura ca-s ally, nu ca-ti iau mountul. Ceea ce s-ar intampla bistos :P

Anonim spunea...

ah nu pomeni de spectral ca ma doare inima.
ala e un fel de rolls royce ca e clar ca tre sa ai RL money ca sa cumperi codul de pe e-bay. sute de dolari.

patric spunea...

http://www.wowhead.com/?spell=63956 ftw?

Nu ca as folosi altceva in afara de cioara-form, dar e bun pentru e-peen...

laly spunea...

Mda, Patric, frumos, ce sa zic...mai ales ca nu-l voi avea niciodata...din pacate eu de abia facusem lvl 80 cand a aparut UD, asa ca n-am vazut mai mult de 2 wings din el...darmite sa trec la HM

Anyway, gz and i hate ya :D

Anonim spunea...

Hey I have a blog too! Check out some of my articles if you like! This is a nice blog by the way.
Shadow Priest Leveling Build
Microsoft Xbox 360 Repairs