joi, 7 ianuarie 2010

Wow ICC

Ma intreb pana unde o sa se ajunga cu inventia fight-urilor in raiduri. In vanilla times fiecare isi stia rolul: MT, OT- la nevoie, dps sau heal. Un CC la nevoie si asta era tot.

Stau de azi dimineata sa citesc encounterul la Rotface, Festergut si Profesor Putricide si zau, ma doare capul deja. Pai cum? Eu dps sa ma apuc sa kitez si apoi sa-mi dai cleanse sa vomit un mob care tra` sa fie inghitit de alt mob mai mare....Ce sa mai zic ca pt Profesor inca nu au aparut tacticile exacte.

Mi se pare bossul asta in schimb tare haios. Ne da stun sa se duca el sa-si bea chimicalele. O fi vreun gnom inginer mort, reincarnat in undead care si-a pastrat meseriile?

Mi-e dor de un raid mai frumos, ICC mi se pare scarry. Ca view, cel mai mult mi-a placut black temple. Tot ansamblul ala de perdele si divane, ca-ntr-un harem si palcurile de amante ce se perindau despuiate, de-ti venea sa le iei acasa, nu sa le omori :)

De la Toc incoace vad ca Blizzard pune mult mai putin accent pe detalii si se axeaza pe complexitatea fight-urilor. O sa ajungem in 2 ani la un encounter de 25 bosi deodata si fiecare player va trebui sa-si fie tank, oftank, dps si healer :)

Si-atunci cine va fi de vina la wipe? :))

6 comentarii:

dani spunea...

new post !
tu esti intr-o ghilda super, eu si romanasii mei abia ne chinuim la nea morrowgar :)

laly spunea...

Da, ghilda e printre cele mai bune de pe server. Dar nu suntem addicted, nu vom fi never server first din simplul motiv ca encounterurile apar miercuri si noi raidam joi :d

Dar raidurile de 10 le fac si eu cu romanasii mei :)
Din pacate suntem doar 6 care raidam in formula asta si daca nu gasim 4 jucatori buni, putem wipa la greu ...dar asta depinde de la saptamana la saptamana.

Nea morrowgar e chiar easy, cmon, si pugurile il fac, cititi si voi tactici, nu-ti ia mai mult de 5 min pt fightul ala. Chiar si fara gear bun e usor bosul. Si au nerfat-o si pe lady pe 25 pt ca multe ghilde n-au reusit sa o faca :0 (la noi a fost cu un wipe la adds din prostie :P)

deci gl acolo la kill si loot!!

Ana Thomas spunea...

Romanian or english...pleaseeeee!
Pup fata draga!
Doar m-am bagat si eu in seama!

Anonim spunea...

black temple poate nu BWL. black temple este si instance`ul meu preferat pentru ca e asa mare si impartit pe zone distincte. cum intram prin "efractie" in canalizare si ne infiltram din ce in ce mai sus, lupta din curte si intrarea pe poarta mare.
zona de blood elfi mi`a placut si mie, am facut N screenshots acolo cu haremul, divanele si perdelele de acolo, sa nu mai zic de fantani arteziene si copaci in gradini interioare. superb. si apoi cand ajungem pe acoperis si ne luptam cu illidan... nota 10 la instance.
vezi ca elfii sunt mai preocupati de estetic decat lich king si scourge asa ca de aia lich king e mai auster dar din naxx incolo m`am saturat sa vad numai podele si pereti cu cranii. acuma vad ca`s cranii cu coarne mai mult, tot un drac e.
pana acuma in icecrown citadel am fost impresionata de spire`ul central pe care s`a construit tot instance`ul, e imens si grandios. in rest detaliile lasa de dorit dar nici nu`mi imaginez ca lich king isi pune ghivece cu flori si perdele roz prin fortareata. poate dc era lich queen da.
zona cu elfii aia rai, blood queen sau cum ii zice, n`am vazut`o dar are potential sa arate un pic ca si black temple avand in vedere faptul ca locuiesc elfi acolo.
festergut a fost ok pentru mine ca dps ca nu m`am miscat mult desi au luat cateva incercari sa ne prindem cu sporii aia. plus ca 4 ore complete de raid am fost convinsi ca noi primeam buff la damage cu 30.60.90 % si ne miram ca de ce nu vedem buff`ul si nu creste damage`ul pana cand ne`a picat fisa. /facepalm
TOC25 e sec ca naiba, daca nu bagau capcana cu prabusitul podelei atunci chiar nu avea nici un farmec, ceva gen treceti in tarc si farmati.
mama ce m`am intins dar ador subiectele de WOW!

laly spunea...

Moaaa, exact that.
Adeca ce zici tu acilea voiam sa zic si eu :)
Exact asa, n-am absolut nimic de completat, obiectat, modificat:)

Cu dmgul la Festergut ne-am luat si noi putina teapa :))

laly spunea...

Ai dreptate Maddy, e black temple, o sa corectez. Din pacate nu am fost decat odata acolo, pentru achieve, dar am ramas uimita de cat de frumoasa e.

Haha, cum ar fi sa-l intalnim le Lich King tolanit intr-un divan, cu pisici torcand langa el?:))

Dar asta era ideea: Naxx, Ud (exept freya), Toc, ICC toate ultimele instante au fost ca la inchisoare. As vrea si o poveste mai frumoasa, mai de fetite :))