joi, 15 ianuarie 2009

Adunate de la altii

Cum stau lucrurile in firma:

Daca nu-ti place viata ta, ia-o pe a altcuiva! Cum mi-ar sta in viata ta? Huh? Ma prinde bine la ten!
Vii la o tigara? Sau azi nu fumezi?
?
Bai, schimba-ti scaunul ca scartaie si ma trezeste!!
Mi se pare ca lucrez de o eternitateeee.....
Buna-i aia mica :))

Am angajat doi oameni azi. Da, in plina criza. Suntem cu susul in jos pana vedem pragul.
Un departament destul de mare s-a mutat in fata mea. Mi-a omorat tot view-ul. Si ce-i mai crunt e ca si-au batut curul cu cuie in scaune. Cand vin la 10 la birou - ii gasesc aici. Cand plec la 6 - guess what? Right...ei tot aici. Si intre timp nu se misca. Nu beau, nu mananca, nu fumeaza, nu se pisa.
Asta de 2 saptamani. Sa vedem cand se dau pe breazda ca si ei tot romani :))

Una peste alta si eu am tras o tranta azi. La primul pas facut de la poarta - zdrong - trosc. Fundul Andreei a spart ghiata. Si-apoi catinel-catinel am parcurs ghetarnita, ca mersul pe oua - lebaduta:)

Pam pam!

Niciun comentariu: