vineri, 30 ianuarie 2009

Ultima vineri din saptamana asta

Vorba unui prieten!

Ca de obicei, azi dimineata snooz la ceas in nestire. Nu am nici un motiv sa ma trezesc. Numai gandul ca strabat Bucurestiul pe ploaie ma arunca intr-o stare de somn din care n-as mai iesi in veci. Pe la 8:45 ma strabate gandul "doar azi, hai ca pot". Si m-am trezit cu drag, voiosie si chef de duca, sa am de unde a ma intoarce :))

Inca ma mai tine starea asta de asteptare. De abea astept sa ajung acasa, sa-mi vad shammanul (ajuns la lvl 70 aseara) mutat pe Neptulon si sa purced cu el inspre a invinge fortele raului :)))
Am atatea de facut ca nici nu stiu de unde sa incep!

Miercuri seara am iesit de la munca spre o ciorba cu prietena mea, care imi este si colega, deci ne vedem zilnic la birou. Avem treaba maine, nu stam mult, da? Da clar! 11 ore. La 5 dimineata cand ne-am bagat in pat tot nu terminaseram de povestit. Ce pot vorbi 2 femei 11 ore fara oprire?

-despre barbati - subiect nelimitat, cu retur constant;
-despre cat de varza sunt aia care vorbesc despre vreme - rautati feminine, noua nu ne pasa ce vreme e afara atata timp cat mai e vin in birt;
-amintiri peste amintiri - din liceu, din noptile petrecute asta vara pana dimineata etc etc - zambete multe smulse subiectul asta;
-Pruteanu (don`soara precena mea a predat gramatica, greu i-am facut fata subiectului, dar zic eu ca nu m-am lasat batuta asa usor);
-mai bine Schopenhauer sau Diavolul se imbraca de la Prada? Si de ce femeile citesc filozofie? Noi suntem de parare ca nu :));
-barfe de servici - subiect yammy, de ingurgitat la orice ora- rasete in hohote;
-barbati. Rasete. Rautati :))

Un comentariu:

Anonim spunea...

cititi blog-ul intreg, destul de bine