miercuri, 14 ianuarie 2009

Bleaua-zbleaua-zbleiz-duda

Traim iubiri si mancam iubiri la mic dejun. Zi de zi viata ne e umpluta ca un ardei cu varza murat - de la artagoasa limba inspre colon. Vorbele vomitate sunt din cauza de insuficienta stomacala ....hm, undeva pe la mijloc, the road to gresca. Si sa mai zici ca nu toate pleaca din stomac.

(Brukner) L`amour.... cu marele zid in mijlocul cuvantului. N-am pierdut oare multe pe parcursul ultimilor ani? Ne-am vandut oare sufletul pe tehnologie si extraterestrii au ramas fara locuri de munca pe pamant?

Mi-e dor si imi e atat de dor de a trai in alt timp.... ar fi fost drept sa am acum 50 ani. As fi simtit mai putin trecerea...

TOTUL l-as reduce la simplitate. Intr-un fel ne asemanam cu universul....cu cat mai mult ne extindem, cu atat mai mult tindem sa fim inghititi de nimicnicia noastra. Si din pacate nu stelele umane fac implozii, gaurile negre se fauresc din prostie...

Eroii, onoarea, candoarea.... au ramas in fata televizorului. Lumea cauta insecte care trec din stadiul de larva in stadiul de insecta adulta. Rautatea atinge limite care nu vor mai fi metamorfozate vreodata...

Ne umplem de creme de marar sa ne creasca tatele, purtam tampoane slim, dam parfumuri in locuri strategige si ne imbatam ca vacile sau stam ca lesitele. Uneori radem cand dau altii tonul.

Am o ura mare pe femei. Isi bat joc de rasa noastra. Invatati de la pisici, ele nu cred in salvatori-eroi, cica au 9 vieti.

Am chiar un simpatic mod de-a scrie, nu-i asa? ...spuse cineva la primul meu post. Eram mai tanara :)...pe blog.

Urasc distantele. Si iubesc ca nu-mi pierd memoria. Cu toate ca uneori urasc asta :)))

E o stare generala trista peste tot. Si nu e criza:)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Cine te-a mai enervat asa de rau acum:))?

laly spunea...

Ahahahah:))
Toti!
Clar, lol