luni, 5 ianuarie 2009

Of, Doamne!

Prima zi de munca. Am ajuns la birou cu 2 ore mai devreme decat incepea programul. Zor si drag si spor. Bine`nteles ca nuuuu! Doar ca la ora 7 am aterizat in capitala venind din Timisoara. Si am atins ora 8 si n-am atins centrul.... Deci am luat decizia sa prestez direct la munca. Deci am ajuns in 10 min. Deci nasol.

Ce e si mai nasol decat oboseala? E canceeeer! Sloiuri de gheata imi curg din nas si turturii se preling din tastatura. Ca de altceva nu ma ating. Click de la distanta cu buricul aratatorului pe mouce :))

Am avut pe drumul asta si o peripetie. Trebuia sa oprim sa alimentam masinul. Prima optiune - Severin. Nush din ce considerente total luate pe neganditelea si necontatalea ne-au facut sa ne ducem pana in Strehaia. Si ne dam noi jos din masin, repede repede la toilet - toilet nefunctional. Pai cum, doamna, ca si acum 2 luni era tot stricata!!!??? Pai da, a functionat doar 3 zile... lol

Bun, repede plinul sa putem pleca spre urmatoarea. O cafea va rog. Nu ne merge aparatul....Doooh:))

Atunci hai sa platim si sa mergem. Nu ne accepta cardul. Asta nu se poate. E card de motorin, nu de bani. Hm, Sandu, ai bagat benzina? Ha ha aha hihihi n-are cum!! Take a look! Am bagat benzina.......

Hai s-o scoatem. Nu merge. Fetele iau cealalta masina si fuguta la Bucuresti, Sandu asteapta masina la un motel de pe-acolo, masina de tractare care trebuie sa fi ajuns just about now.

Frumoasa Strehaia, ce sa zic :))) Nu-mi va mai ramane in memorie cu turlele-i mirifice....probabil Sandu va avea ce a ne povesti despre motelurile-i mirobolante:)))))

Si-acum de fapt ce ma doare. Exista oameni tare necajiti ei asa in sinea lor. Am un prieten, care printre altele imi este foarte drag si acest prieten al meu cred ca a luat-o razna. Este in prag de divort. Nu ca l-ar fi parasit nevasta si el a incercat sa faca totul spre a salva casnicia...nici vorba....se certau ca 2 copii si el, barbatul, are coloana vertebrala si nu cedeaza. Ca doar e barbat, nu?

Dar isi doreste un copil. L-am intrebat de ce. Cica nu mai are pentru ce trai. Si acum bomba: a dat anunt in ziar ca vrea copil si cauta mama surogat. Plateste bine - 12 000 euro, doritorii pot lasa un comment aici - lol-. Parerea mea e ca mai bine se sinucide daca nu mai are pt ce trai decat sa ajunga sa se gandeasca la asemenea rezolvari. Pentru ca mie un lucru mi-e foarte clar. Are probleme majore si cred ca a trecut mult timp de cand nu s-a mai pus fata in fata cu el.

Cred ca e nevoie de foarte multa singuratate si amaraciune in viata unui om, cred ca nu se respecta deloc, cred ca nu pune pret pe nimic si condamn amarnic egoismul si nebunia, ciclicitatea gandului. Cred ca e un om care distruge tot ce atinge si daca nu te poate bucura nimic pe pamantul asta decat achievmentul unui task impus mai bine sa nu mai stea printre oameni.

Cred ca este atat de nefericit si ca in momentul in care i-a venit ideea ca un copil i-ar implini viata a inceput sa rumege ideea in lung si-n lat pana cand a devenit nebunie.

Cred asta si nu gasesc alta explicatie. Nu poti cauta mama surogat sa-ti toarne un copil - care va ramane fara mama, acea mama va ramane cu bani de mobila si aragaz, dar cu traume morale - din motive altruiste. Nu. Gasiti-mi un singur motiv care sa nu fie total egoist in combinatia asta si incerc sa-mi revizuiesc parerea.

Din acest cauz am ramas total dezamagita de acest inceput de an.
In rest, toate-s struna ca pana acum :))))

Niciun comentariu: