luni, 21 septembrie 2009

Inerveit

In dimineata asta inteleg femeile. Isterice. M-am trezit cu capsa atat de pusa, ca imi vine sa musc din oameni. In primul si-n primul rand as musca beregata celor care se bucura de toamna. Pentru ca eu nu pot si nu pot s-o sufar si m-a cuprins invidia. E frig, e enorm de frig, nu mai pot purta sandale si tra` sa acopar 90% din portiunea pe care am piele. Nu bate soare. Nu vine idei decat de torturat si alea-s multe. Nu vreau sa vad lume vesela in jurul meu, iarba nu-mi mai place.

Mai imi si rasuna in minte o melodie care isi pune amprenta pe nervii mei ca o picatura chinezeasca. TZTZ. Mai citesc si-n horoscop ca sunt plina de energie. Da, negativa, merci, ia-o tu, ala de facusi horoscopul si spala-te cu ea pe cap. Ma duc sa gasesc oameni pe care sa-mi vars nervii, intr-un mod constructiv ofc. Adica incerc sa enervez pe cineva atat de tare incat sa-mi para rau dupa, singura modalitate de a-mi schimba starea. Alte idei n-am.

Niciun comentariu: