marți, 1 septembrie 2009

Is God playing dice?

Random future sau depinde de actiunile mele? Daca eu ma opresc, se opreste si universul? Daca el se opreste, ma opresc si eu?

Si daca a aruncat cu zarul si a iesit ca trebuie sa-mi aduc aminte sa visez, sa fiu copil, sa privesc stelele si sa ma bucur de ele, so be it. Bye bye ignoranta & whiskey pentru mult timp...

Fiecare om de care ma indragostesc ma invata ceva si imi aduce aminte de cum ar trebui sa fie o lume perfecta. Pe care o pot trai cu sau fara el. Subiectul sunt eu in orice dragoste. Cum ma dezvolt si ce creez din ea. Doar cand sunt indragostita vreau sa am lumea mea perfecta, iar asta presupune un eu perfect. Ma simt departe de propria-mi, specifica-mi raceala.

Sunt tangenta la cerc....

Dar totusi, spune-mi cat ai dat cu zarul :)

Niciun comentariu: