sâmbătă, 12 septembrie 2009

Letter for that one

Am iubit oamenii de cand ma stiu. P`aia care merita doar, ofc. Dupa parerea mea care merita, iar ofc. In opinia-mi, pe`nteles. N-am dus lipsa de prieteni niciodata. Traiesc prin ei si asta va fi cat timp voi mai fi intreaga la minte si la trup. Cu sociabilitatea stau f bine, iara.

Deci :)

Ce-am pirdut, nush cand, cum si unde: am uitat sa fiu feminina, am uitat sa am mici placeri sau tabieturi, am uitat sa iubesc si multe altele....dar am fost cea mai buna prietena si cel mai bun amic al oricarei persoane ce-a intrat in contact cu mine.

Si m-a lovit. M-a schimbat, m-a transformat inapoi. Mi-a deschis tot ce pierdusem. Nu stiu cum naiba a facut asta, dar sigur va fi foarte fericit cand va citi ce scriu aici. M-a lovit si desteptaciunea acuma lol. Nu inteleg ce chimia pizdii s-a intamplat, dar m-a refacut. Sunt iarasi eu.

Am inteles doar azi cam cum e in pielea ta. Bine, normal, sa fii iubit :))
Dar de cand te-am cunoscut, ma simt atat de bine in pielea mea incat cred ca e facuta special pentru mine.

Asta e ultimul post in care mai vorbesc de dragostea mea pentru tine. Pentru ca nu mai conteaza sentimentul, conteaza cat de mult mi-ai dat, habar n-ai tu. Si mi-ai dat, mi-am luat si tu nu te-ai simtit secatuit. Asta iar e fenomenal.

In inima mea, stii tu...ramai mic mic mic, dar al meu. Te-am avut totusi mai mult decat am sperat, mult mai mult decat am vrut. Ce n-a fost consumat, n-a fost sa fie. Restul, tot ce avem, nu se va schimba. Oricand si la orice ora voi fi acolo sa te ascult, pentru ca imi e drag si pentru ca imi place si sa nici nu te gandesti ca m-as plictisi vreodata de ceva din ce-ti apartine :)

Si te voi iubi de azi inainte exact asa cum trebuie. Vei simti bucuria in glasul meu de cate ori ma vei suna. Raspunsul la intrebare: da, si daca uit ca ne-am uitat la stele tinandu-ne in brate, da, drag si dor tot va mai fi de tine.

Dar te iubesc altfel azi, ofc mai mult ca ieri, dar altfel :)))
Si n-am sa uit niciodata ce ai trezit in mine, am sa caut asta peste tot in lume si iti promit ca zidul ala degeaba pe care mi l-am facut imprejurul meu nu va mai ajunge sa ma ingradeasca.

Esti cel mai minunat om de pe pamant, thats for shure...

Niciun comentariu: