vineri, 7 noiembrie 2008

Foarte tare

http://olshecera.blogspot.com/ Citesc Un Blog de Banat. Mi-a atras atentia titlul, am inceput sa citesc si mi se pare f interesant.

(Daca imi aduc bine aminte, precena mea , Tartoras, mi-a dat link-ul). Eu citesc mult mai multe bloguri decat am in Rasfoiala. Dar nu mi se par importante toate. Pentru mine.

Deci citesc acest blog de cate ori posteaza comentatorul. Azi am citit blogrollul lui, care suna asa: "Bloguri care ma linkuie". F fain. E de ajuns sa stii ce citesti, e neaparat sa stii de cine esti citit!

Pt asta am sa scot Pitzi de la mine din blogroll :)
Dar voi citi in continuare Bad Pitzi si ma voi uita in continuare la Pitzipoance. Long live zem!

2 comentarii:

Anonim spunea...

mersi de postu' asta:) nici dracu' nu-mi mai dedică nimic (că-s certat cu DÂNSU', cu dracu'), vad c-o faci tu:)
noch ein mal, mersî:)

laly spunea...

Cu placere :)