miercuri, 12 noiembrie 2008

Subconstientul

E foarte interesant cum lucreaza. De fapt e cam de ne-nteles. Cica trebuie doar sa-i dam de lucru si restul face el pentru noi. Clara e legatura cu constientul, caruia chiar ii dam de lucru zi de zi.

Nu prea am reusit eu pe parcursul vietii sa intru in contact cu subconstientul meu, poate din cauza superficialitatii. Si probabil ca are personalitate proprie, se supara pe mine si intra el in legatura cu constientul. Imi bate la usa si-mi aduce aminte ca mai e si el pe-acolo, prin mine.

Aseara l-am lasat pe Snowy sa downloadeze wow-ul. Mai avea 3 ore pe la 12 cand m-am pus in pat. La ora 3:00 m-am trezit fara ceas, fara zgomote, fara nimic. Eu, cand eu dimineata ma numesc snooz de vreo 5 ori si apoi sunt gata in timp record - 10 min. M-am trezit, Snowy era exact pe punctul de a termina de downloadat. Am dat save si am trecut la downloadat patch-uri. La 7 dimineata iar m-am trezit fara alarma. Giiii, de doua ori intr-o zi mi s-a intamplat ce nu mi se intampla intr-un an intreg.

Mai patesc la fel cand sunt nerabdatoare sa plec pe undeva. Ma prepelesc cu o seara inainte, nu pot sa adorm de nici o culoare, dar de trezit fara ceas tot ma trezesc. Eu zic ca subconstientul e de vina, dorinta e ceva ce doar nu ne lasa sa dormim, nu ne poate controla involuntar actiunile.

Sugestia in schimb cica muta muntii din loc si mobilizeaza subconstientul. Cu toate astea, greu mi-e sa cred teoria autosugestiei: repeta-ti ceva in gand si asa se va intampla, nu datorita vreunui miracol, ci datorita puterii subconstientului. Adicatalea, o fi subconstientul meu foarte sensibil la toate gandurile mele, dar daca eu pot sa-i dau comanda si sa las restul pe seama lui, eu ce mai caut in viata mea?

Mboon, hai sa incercam. Vreau sa am ochii verzi. Am ochii verzi.Vorbim peste o saptamana sa vedem daca si oglinda e mana in mana cu subconstientul meu :)))))

Un comentariu:

Anonim spunea...

poi...tu mereu apelezi la subconstient..adik in subconstient se afla toate amintirile...chiar si cele din ziua precedenta..si cand te gandesti la ele functioneaza subconstientul...si inconstientul nu poate fi controlat ..frumos blogul tau,il citesc cu placere