sâmbătă, 8 noiembrie 2008

Lucruri noi in viata mea

Sunt rupta de oboseala. E deja o oboseala lunga, de vreo luna. Azi e ziua de nume a prietenei mele- La multi ani, Gabi!!! Si mare chef se intampla, chef la care n-am nici un chef sa particip la cat sunt de rupta.

Mai tra sa organizez ziua sefului meu si un team building. Saptamana viitoare. Cand o sa mor din nou. Noroc ca imi e atat de drag de toata lumea din firma - si pe aceasta cale le multumesc ca imi fac viata placuta si nu, nu usoara:) Deloc usoara :P.

Ana a reusit sa vanda apartamentul si pleaca in State. In California. Deci peste cativa ani, cand se vor scoate vizele, here I come, America :)) Za land of oportunities cica, nush, dar mie tare drag imi e si sigur intr-acolo ma trage ata.

Fostul meu precen are nunta azi. Sa-i fie casa de piatra si lucrul usor :)) E al doilea caruia i-am purtat noroc. Nevestei, mai bine zis. Amandoi sunt dresati, noi barbati de casa, numa` buni de luati de dus gunoiul. Glumesc, ofc, dar nu asta-i indeletnicirea de baza a barbatului familist? Aruncarea cu gunoiul ca indeletnicire de baza si ridicarea capacului la wc ca tip de personalitate.

Am zis ca sunt rupta de oboseala? Ca am fost azi la birou? Ca toata casa e in renovare si necesita smotru continuu pentru a nu se metamorfoza un mic haos?

Cam atat ar fi, dar mi se pare ca nici un timp din lume nu va reusi sa acopere tot ce am de facut...Si de facultate nici nu mai vorbesc...mi se pare in alta viata :( Am reusit sa ma pensez azi si sa ma coafez in minutele libere de la spalat vase si facut aperitive (pentru 30 de oameni)...

Iar nu sunt indragostita e nimeni...o fi de rau sau de bine? Nu stiu, de dor mi-e dor, mai fac fata deceptiilor :)) dar nada nou la orizont care sa-mi ocupe gandurile. De parca asta mi-ar mai trebui :))

Una peste alta, ma simt destul de multumita cu viata mea actuala. Mi-am cumparat tot felul de dude de pus in camera....calculator, masa si scaun pt el... ofc, un covoras dragut foc, lenjerii de pat si tot felul de accesorii pt. camera. Mai am nevoie de o draperie in culori pale, cu motive baroc. Si un dulap cu multe sertare. Cumva acest dulap trebe sa incorporeze televizorul. Si sa fie f util, sa pot baga in el toate micile mele porcarii feminine care stau insirate pe, sub, in noptiere si all over the room.

Din pacate blogul e pe ultimul loc momentan. Ana mi-a zis ca a crezut ca n-am inspiratie....ba am, uneori ma trezesc sa-mi notez dude pe care as vrea sa le scriu, dar daca trec cateva zile, ideea nu mai e atat de clara si nici nu mi se mai pare atat de interesanta, asa ca trec peste...si oricum, am atatea sa povestesc, doar ca NU AM TIMP!!! Am ajuns si in stadiul asta, eu care eram putoarea pamantului si cat de bine era :))

Functionez f bine in conditii de stres si obosesc foarte greu. Poate sunt Ninja :))

Arat, ma simt, deci cred ca asa e :)

6 comentarii:

Ana Thomas spunea...

Sar'manaaaa!!!!!!
Mah fetitza...una peste alta viatza ta e mai mult decat ok...toate la timpul lor!!

Ana Thomas spunea...

Ohhhhh, am uitat!
LA MULTI ANI , GABI!!!!!
LA MULTI ANI, SEFU'!!!!!

Anonim spunea...

am citit ceva de un teambuilding pe acolo..sa inteleg ca si tu esti trainer ? :)

laly spunea...

Oh, nu, Bogdan, macar atat. Eu organizez plecarea in teambuilding, cazarea, imparteala pe camere...stuff de genul asta. Si petrecerea din ultima seara :))
Deci totusi, cat de cat, e mai fun decat sa screm o prezentare care oricum nu intereseaza pe nimeni. Cel putin pe ai nosti cofirmieri :))

Anonim spunea...

S-a strigat team building?

Vino la noi la Aqvila Club.

Te va servi direct pisica turbata la telefon

laly spunea...

Ha ha ha...ideea era sa scap de tevatura teambuilding-ului, cu toate ca incepe sa sune frumos...3 zile la Sibiu, hotel de 4 stele, o ora jumate doar prezentare si restul iures :)) Poate putin ski, 2 colegi s-au anuntat deja. Hm! Ar putea iesi chiar foarte fain :)