duminică, 16 noiembrie 2008

Inca unul reusit!

A fost parfum evenimentul asta :)) Lejer, ca la gradinita. Echipa buna fac cu Blonda! In afara de faptul ca am uitat total de dansatorii care trebuiau urcati pe schele inainte de inceperea spectacolului....totul a mers brici. Lol. Am intarziat show-ul cu un minut sa bagam gimnastii pe scena....daca ei nu figurau la mine in desfasurator....pai io ce sa fac ?:))) Si ar fi ramas printre videoproiectii 4 cutii goale pe scena in care nu se intampla nimic. Dar am dres-o, asa, mai cu emotii, ca - la naibe!- fara emotiile astea de inceput, totul ar fi fost mult prea simplu. Cum a si fost de altfel restul show-ului.

Si cam atat, o sa ma duc sa citesc o carte ca mi-s cam obosita. Am incercat sa joc ceva wow, dar ceva nu-i bine la semnal, asa ca maine rezolvam dudele. Si oricum, n-are nici un rost jocul asta fara Lifestopper :(

Un comentariu:

Ana Thomas spunea...

FELICITARI!!!!!!!!!!!
VAZUSI BRE CA AM AVUT DREPTATE!!!!!