marți, 25 noiembrie 2008

Lol

Hai ca am inceput bine ziua. La ora 7 jumate primesc un msg sa ies la o cafea. Hm! Io primisei mesajul de la cineva, dar crezui ca-i altcineva :)) Si-l sun. Pe altcineva. Si-l trezesc. Si naspa, lol, ca am picat ca musca-n miere. Mbon, radem tustrei pan la urma de faza si ma pun la loc sa dorm.

Si visez. Urat vis - se facea ca-mi place de cineva si ofc si lui de mine...Si ajungem noi sa ne sarutam si dup`aia tipul se ridica si-si noteaza ceva intr-un carnetel. Si-l intreb ce scrie acolo. Si-mi spune ceva de genul ca sunt a 499-a femeie si ca la a 500-a se opreste si se duce la nevasta-sa acasa si se face baiat cuminte. What???? Bei, cum sa visez asa ceva? Clar trebe sa-mi rezolv problemele ca vad ca se arata si-n vis :))

Si ma treazesc cu intarziere si plec spre munci, mama lor, ca m-am saturat. Acuma serios, lucrez de aproape un an, pai nu-s si io om, mi-o fi ajungand :DD
E si dragul de 331 s-a gandit ca n-o mai ia pe la Arcul de Triumf. Ca se plimbau in defilare tancuri pe la Casa Presei. Si am facut un ocol de margine de Bucuresti, mai mare dragul. Juma `de ora am vazut ghenele marginase :)

Dar viata e frumoasa. Si ma las de fumat :)) Na, ca am zis-o!!

LATER EDIT: Hai ca va zic, l-am visat pe Doru Buscu. Ma insela. Grea viata :)))

2 comentarii:

Ana Thomas spunea...

Meiiii, ce vise!!!!!!!!Pai tre' sa iei masuri...de-alea drastice!!!
Felicitari pt treaba cu fumatul!!

laly spunea...

Daca o sa ma tin de ea :)))
Te pup