luni, 27 octombrie 2008

5 in plus, 5 in minus

Eu tot timpul m-am intrebat de ce femeile grase (ma refer la cele de 100 de kile) poarta jegari si decolteuri si isi tzes itzele si isi arata nurii atat de dezinvolt in fata barbatilor.

Femeilor, nu va vedeti in oglinda deloc, m-am intrebat eu acum 5 ani!!!!!


Dupa care am incercat sa le inteleg...si singura explicatie plauzibila era ca ele (femeile de 100 da kile) au avut 150 de kile inainte sa poarte jegari. E o performanta extraordinara sa dai 50 de kile jos si probabil iti creste self estimu` la maxim. Si de-aia ele se cred mai mult decat dive, Dive de osutadakile....


Am trait si eu aceeasi trauma. Ca la mine nu se pune problema de 100 da kile. Eu fusai diva, apoi am amutit. Acum am slabit 5 kile. Deja simt ca as putea purta jegari. Dar totusi, ................. bunul simt imi spune ca dupa inca alte 5 kile va fi vremea mea de jegari...


Dar ideea in capul femeilor e urmatoarea: (zic eu, contraziceti-ma cu argumente daca puteti) :daca arat mai bine decat inainte, inseamna ca e vremea mea..

"Sunt vrajitorica Ica, Ica,
Fac orice dintr-o nimica".....

Gizas...exact asta e motivul pt. care barbatii nu mai incearca sexul de o noapte. Ca oricum le pica, .......la mai mare, la mai mica, toate mi-s ca o nimica :))

Si-atunci, tu, femeie, printre singurele normale la cap...ce mai vezi la ei? Lungimea Hummer-ului sau lungimea smile-ului? Ca baietii cu smile frumos s-au dus de cand am slabit eu 5 kile...

Si un pic de post scriptum...in ultimul timp am intalnit destui barbati frumosi, inteligenti si cred ca fara masini....pe care i-am crezut cand mi-au zis ca sunt NE pentru ca nu au cu cine.........

Gizas again, femeilor de 100 da kile si mai putin.....za market iz open, take my damn image, folositi-o si petreceti-va la un vin cu jegarii jos!!!

Me, me spank human si mai wait alitalbit to So...

3 comentarii:

Ana Thomas spunea...

Ehhhhee, aci chiar mi-ai placut!Sa-ti spun eu cum e sa sari de la 90 de kile la 55...ce egari????ce tzatze pe-afara!???!Imi venea sa umblu in desuuri pe strada!!!!!!!
Acu' serios vorbind....e o mare realizare, dar , cu moda asta....cel mai bine e sa-ti faci un stil propriu !!!Ca prietenii sa poata spune:"uite, asta-i stilul lui X".Atunci sunt convinsa ca nu vor mai fi atat de multe greseli crase de bun gust si de bun simtz in ceea ce priveste lookul donshoarelor care uita ca exista si oglinzile pe lumea asta!!!!!
OGLINDA, OGLINJOARA??????

Ana Thomas spunea...

ahhhh, FELICITARI, draga mea pentru cele 5.....si darul....la urmatoarele 5!!!!!
Te tzuk pe ....obrajori!!!

laly spunea...

Vezi ca tra sa fie mare daru`...tura asta kiar am de gand sa ma tin :))) POOOOOP