joi, 30 octombrie 2008

Nevasta

Si acum sa revenim la realitate:))

Am o nevasta!!! Da, me, da, femeie! Me femeie cu nevasta. Care si ea se va casatori la anul. Aprob. Si more than that, o sa fiu nasa bebelusului.

I`m gonna do it al!! Ii imbrac putza`n argint si din sarutarea mea va iesi poleiala da haur. Voi fi nasa perfecta. Chiar daca inca nu e conceput, al meu drag va fi!!

Nevasta, nush cum de nu te-ai gandit la mine!! N-oi fi eu exemplul propice, dara pentru baiatul vostru - sau fata mea:PPPPPPPPPPPP...orice, mancati-ash!
Promit solemn sa-l invat toate criteriile pe care ma bazez eu. Nu are cum sa dea gres in viata :))

Nu vreau sa nasti, dar vreau sa-l ai!!! Cred ca nu se pot dispensa cele doua, hhhhhuh? Fiecare lucru la timpul lui.

De-aia astept eu cumintica aici in cotlonul meu - chiar voi fi nasa si chiar e singurul copil pe ca simt ca trebe sa-l nasesc.

Asta e discutie in 3. Me, tu si C.
Nu stii ce bucurie mi-ai facut....

Niciun comentariu: