joi, 2 octombrie 2008

Rece, nerece, berea e di vina!

Aseara parca era mai usor. Am scris deja si azi jumatate de pagina, dupa care m-am incurcat in tehnologie, nush ce-am vrut sa fac si a disparut tot. Complet. Si chiar ma gandeam cand veneam cu metroul de dimineata "nu tu inghesuiala, nu tu manelisti, nu tu nervi"...eh, io despre ce scriu azi pe blog? Uite nervi, na! Prostia se plateste, da, fratilor, asa e :)

Bun, din ciclul "nu mai beau in biata mea": oscilez intre doua stari acum - cea de "vreau sa dorm cu capul pe birou timp nelimitat" si cea de om pe amfetamine. Multe. Chiar am de gand de fiecare data sa nu mai beau in viata mea. Cel putin nu in viata mea de saptamana. In weekend...pot sa beau pana cad lata, zic eu. Problema de la cap e, clar :)

Zic eu ca e de la cap din considerente de mahmureala: adicatalea cum ar putea un cap normal sa fie dureros dupa juma de sticla de vin si o bere - toate baute in timp indelungat, deci ca si cum n-ar fi. Eh, capul meu zabauc vrea sa se puna rau cu mine. Adica cere somn si dupa o bere.

Deci ii voi da somn. Deci azi sunt scurta in exprimari. Deci da.

2 comentarii:

Ana Thomas spunea...

O ciorbitza de potroace, ceva????Zic unii ca ajuta....

laly spunea...

Am comandat 2 ciorbe (una de zarzavat si una de afumatura) si o ceafa de porc cu cartofi. Si sper sa imi ajunga pana deseara :))