sâmbătă, 18 octombrie 2008

Joaca

Pana la urma cum ar trebui sa fie? Cine pe cine pune ochii? Care-i vanator si care-i vanat? Cum se contorizeaza scorul?

Il vad acum vreo 2 ani la teleu. Crancen de bun mi s-a parut. Atat de mult gramaj de charm, inteligenta si umor la un metru saptezeci (cred). I-am urmarit show-ul cap coada fara plictisu` meu constant din fata televizorului - moment in care fac ping-pong cu canalele de televiziune. Buun. Peste cateva zile uit de el.

In ziua de repetitii (premergatoare evenimentului de-l avusai pe 15 oct) - hop, pe cine vad? Exact, el era. Buuun. Eu a doua zi aveam de alergat tot Palatul Parlamentului in ritm de maraton. Si aici dilema mea. Eu ce fac? Scot artileria grea (tocuri, decolteu, machiaj, coafor...etcetera etcetera) si probabil ca evenimentul se ducea undeva pe apa sambetei, sau imi fac eu treaba in adidasi si tricou si las machiajul si alte cele in favoarea somnului - caz in car m-ar fi remarcat cineva doar pt a mai organiza evenimente. Bine`nteles rasete cu fetele, care se dadeau de ceasul mortii sa-mi demonstreze ca n-are de ce sa-mi placa de el decat dupa ce se termina evenimentul :)))

Pare-se totusi ca nu decolteul e punctul meu forte (damn, am trait o viata cu idei gresite :)). Nu stiu ce, probabil limba mea ascutita i-a atras atentia. Buuun...deci jocul incepuse. Si ne-am tot jucat si ne-am ridicat mingile la fileu, pana omul si-a facut numarul pe scena si...a plecat.

Eu zic ca merita sa insist. Fac rost de nr. lui de tel. si ma dau de ceasul mortii sa gasesc mesajul perfect, zic eu ca l-am gasit si l-am trimis. A fost atat de subtil, incat mi-au trebuit 2 mesaje de la el ca sa-mi dau seama ca omul habar n-are cine se leaga de viata lui. Si in momentul ala m-am gandit s-o las moarta. Ca doar kilogramele alea de charm se gasesc pe toate gardurile...

Ma trezesc eu azi de dimineata, ma invart putintel si tarrr...telefonul. Raspund."Daaa?"
"Buna ziua, in legatura cu faianta comandata. Cum ati vrea sa facem?"
"Huh, ce faianta, d-le, ati gresit nr."
"Dar cu cine vorbesc?"
Eu: Andreea, el: ca sa vezi!! Era el:)

Si dai si razi si dai si joaca-te. Si deseara plec la deit. Ha ha ha.

Deci, cine pe cine??? Sa pic ca musca sau sa-i las impresia ca tra` sa ma cucereasca (putin chin nu strica, nu?)

Ehehe:))

Niciun comentariu: