joi, 2 octombrie 2008

My latest nickname - Laly

Exista tot timpul niste oameni care tin la noi. Eu voi incerca sa ii iubesc pe toti cei care tin la mine (ma scuzati daca va omit acum pe unii, pe parcurs ma voi revansa).

Bun.
1. Cea care mi-a zis prima oara Laly+ cel care a avut un spermatozoid foarte jucaus.
2. Runu + Buna
3. Medut
4. prietenele mele (am norocul ca sunt multe....si Medut intra aici, dar ea e a mea de 24 ani si merita un loc mai sus)
5. Fostii mei iubiti(3):
- primul chel.....mare figurant
- pletos, doctor...cel mai figurant dintre figuranti
- normal. In perceptia mea cel mai figurant pt ca nu inteleg de ce dracului m-a lasat de izbeliste....me mica in lumea asta mare, me care aveam nevoie de el.
6. Viitorii voi. Punct.

Clar e ca niciunu` n-o fo` bun! Deci fara locul 5. Ba da, pt ca totusi am reusit sa fiu respectata de ultimii 2 :))

Am atat de multe de povestit...mi se pare ca se sfarseste blogul daca nu vars tot din casa azi.
Dar am sa fac ce n-a facut nici tata:)
Am sa ma abtin si voi mai lasa si pentru altadata.

Niciun comentariu: