miercuri, 15 octombrie 2008

Mirificul exista!

Foarte extrem de exceptionala zi. Am cunoscut azi mai multi oameni decat in 7 ani in Bucuresti.

Multumesc pe aceasta cale oamenilor de stiinta (in special celui cu ceasurile:)), lui Escu, blondeai ce-a avut o cadere nervoasa - si nu e blonda deloc, va zic eu; mainii mele drepte ce mi-a adus toti oamenii pe scena, Flaviei, tuturor celor pe care-i iubesc de mult si mi-au demonstrat iarasi ca sunt profesionisti -aici nu va insir ca altu` e postitu`-, lui Geoana de la tehnic - omul cu sfatul "nu te panica, doar s-a schimbat scenariul in timpul evenimentului", hostess-elor care au fost cele mai sexy, finute si superbe ever din istoria femeilor - in frunte cu Roda ofc si tuturor celor cu care am ras azi.

A fost o atmosfera de Timisoara in Bucuresti.

Dupa doua ore de la terminarea evenimentului....inca zambesc prosteste de parca m-am indragostit.

Am trait azi emotii nepretuite alaturi de oameni care simteau la fel, oameni care si-au dat ultimul suflu ca lucrurile sa iasa perfect. Va iubesc si sper din toata inima sa va reintalnesc pe toti asti de mi-ati ajuns azi la inima.

Promit ca ma voi tine de capul vostru si va voi revedea :)))))))

2 comentarii:

Ana Thomas spunea...

Ei, vezi acu de ce n-am venit....ca nu-s profi!!!!!Cine stie ce dude mai faceam si eu....
FELICITARI....stii tu, din suflet!!!!

laly spunea...

Te bat. Si totusi...
Te iubesc.