luni, 20 octombrie 2008

Timbildingu

Rau e sa traiesti degeaba....S-au inventat atatea job-uri perfecte pentru a pierde timpul la birou in sedinte. Si acuma mai facem si team building. Cica sa socializam. Pai nu socializez 8-10 ore pe zi de mi s-a acrit de lume si de oameni si de tot???? Pai de ce sa socializez cu aceeasi oameni si in week-endu` meu libeeeeer?

Uof, sunt dusa cu pluta. Nimic nu ma multumeste azi. Ma saturai de ea viata de birou. Zisai io ca fac un eveniment sa mai fac neste bani si atata tot. E, pai putea fi asa simplu? Asi da toti banii inapoi numa` sa mai organizez unul, sa simt ca fac ceva, ceva la care ma pricep. Ma pricep io foarte bine si sa stau cu fundul pe scaunul de la birou, da` nu ma gadila la orgoliu.

Am crezut ca am reusit sa bat ambitiile personale, dar vad ca ele m-au batut pe mine. Na, ca nu mai imi trebe job lejer pe bani buni. Imi trebe amu job stimulativ pe bani buni :))

Si nu vreau sa mai astept pana ma fac eu mare! Vreau acum!

De draci, de nervi, de plictiseala, de ura fata de sistem m-am apucat sa fac abdomene. Cica o minte sanatoasa intr-un corp sanatos :))))

Nu-i de ras ce clisee stupide care poate-s adevarate ne da viata? Everyday alte dorinte, alte nemultumiri....numai dude. Peste tot dude.

3 comentarii:

Ana Thomas spunea...

Pai bine mah.....aflu si io , ca buna pretena ce ma aflu, de trairile tale de pe blog??????

Anonim spunea...

URĂSC MULTINAŢIONALELE !

laly spunea...

Stiam eu ca timisorenii gandesc la fel :)))