joi, 30 octombrie 2008

Pentru Robert

N-am sa incetez niciodata sa te iubesc, sa te respect si mai mult decat atat, n-am sa incetez niciodata sa te ador!! Imi doresc sa le fac pe toate in linistea mea si nu vreau sa fiu ca toti cei 90 % care nu cred in tine. Mi-as dori din toata inima sa simti cum e sa iubesti(tu). Sper ca te casatoresti pentru ca iubesti, pentru ea...si atat.
Tu, ultima mea fosta iubire, iti doresc atat de mult...sa simti ce am simtit eu odata pentru tine.
Nu uita ca niciodata n-o sa incetez sa te iubesc, sa te respect si sa te ador. Esti unul dintre putinii Oameni de pe pamant si sustinerea mea o vei avea in orice ai face.

2 comentarii:

Denisa spunea...

draga mea, fiecare din noi avem o mare iubire o data in viata (asa credem noi) pana cand apare aceea adevarata de care nici nu credeai ca exista. Rabdare :)
P.S si el te-a iubit foarte mult si mereu vei avea un loc in inima lui.

laly spunea...

No ca si pe asta o stiu :))
Welcome Denisa :)))