marți, 7 octombrie 2008

Zoe, fii barbata!

Ei, asi! Fac eu ceva si tot nu ma potolesc cu fluturasii mei.

Cica s-a gandit cineva sa scoata o carte "A guide for the unlucky". Da` de ce? La ce le mai foloseste daca ei n-au oricum noroc in viata? O carte plina de porcarii. Ce te invata? Cum sa impusti pisica neagra care-ti taie calea? Cum sa iei un examen la care n-ai invatat? Cum sa nu spargi oglinzile? De ce ar citi cineva asa ceva? Si ce mi se pare cel mai amuzant e faptul ca atunci cand o deschizi pe la mijloc dai de o ditamai potcoava. Rofl.

Cred ca ma duc sa-mi iau cartea. Poate cu potcoava-n san, o sa ma sune "okisori". L-am poreclit asa pentru ca are ochii verzi si ma pierd in ei .... Si voi muri daca nu ma suna saptamana asta. De fapt voi face cea mai mare prostie. Il voi suna eu. UOOOFF!

Ati auzit ca Danemarca e cica cel mai fericit popor din lume? Oare cum or fi facut statisticile astea? Au luat 100 de femei si 100 de barbati la intrebari: "Cam ce stare aveti dumneavoastra de-a lungul zile?" De fericire? Hm. Pai aveti motive? "Pai nu e nevoie de niciun motiv sa fii fericit. Ai nevoie doar de potcoava din cartea pt nenorocosi"

Io v-am zis ca o sa mi-o iau. Si dupa aia o sa fiu Zen!

Sic, Ochisori!

Niciun comentariu: