sâmbătă, 4 octombrie 2008

Tehnologia ne mananca macrameurile

Voi fura o porecla. O fata bloggerita povestea o intamplare funny despre happening-uri cu IT-istii de la birou. Si i-a dat numele personajului "Gigi Mufa" (voi da link intr-una din zilele astea spre povestioara).


Eu propun asa: toti IT-istii din toate firmele sa se cheme Gigi Mufa.

Povestea mea incepe la ora 17 dupa amiaza, vinerea. Al meu sef imi da enjdemii de chestii de printat. In doua exemplare fiecare. Zic eu ca nu-i greu. Ce poti presta? Dai print, fumezi o tigara si iar dai print. Eee, canci. Ne lovim de tehnologie. Din start imprimanta mea nu dadea randament la 100 pagini (saraca, mititica si demodata, n-are atata memorie). Buuun. Gandirea mea a mers direct spre imprimanta din mijloc (3 mari si late imprimante presteaza intr-o zona de vreo 100 oameni). Si dau print. Aici incepe de fapt povestea: (retinem ca primul document avea 107 pagini si mie imi trebuiau 2 exemplare)

Printul mergea perfect la primele 10 pagini. Am zis eu....hai sa bag o tigara pana ies toate. Bun. Tigara cu colegii, rasete, alea alea. Termin tigara, re la imprimanta. Cand colo, ce sa vezi? PAPER JAMMED. Scot, bag, intorc imprimanta de osutapatrujdamii da kile pe dos....MERGEEE. YUPIII:)


Plec spre biroul meu. O voce interioara imi spunea: nu te lasa amagita de aparente...nu te lasa amagita.....nu te lasa...Ei bine, eu nu credeam ca exista aparente (sau semne:)). Si am stat pe scaunul meu, la biroul meu. Pana cand: DOCUMENT FAILED TO PRINT!!!

WTF, zic eu....si plec spre imprimanta. Imprimanta zicea la fel : paper jammed. Ia carcasa, scoate carcasa, baga carcasa (no paper was jammed). OFC. Si alea osutapatrujdamiidakile tronau peste micul meu spirit.

Bancul cu furnica mi s-a intamplat mie azi. 2 ore am alergat sa incerc sa fac imprimanta sa se convinga ca nu e adevarat ce crede ea. Nici o hartie nu s-a prins, mama masii!!! (Gigi Mufa e de vina). Deci no paper jammed at all!!! Dar la fiecare 3 pagini, imprimanta insista:paper jammed!!!


Reuseste draga de imprimanta sa scoata juma` de document (cu mica mea cursa de a o intoarce pe dos la fiecare 3 pagini). Mintea mea sclipitoate se gandeste ca fata mai are 2 imprimante in biro` folosibile (a mea - f veche si scoate doar documente word si a sefului - care scoate tot). Deci dau print unui word la mine pe imprimanta si plec la sef in birou sa printez restul power point-urilor. Ce sa vezi dupa un power point? Imprimanta nu mai are culoare rosie!!! Si din 3 in trei pagini apare o duda care ma avertizeaza!!! Ca nu mai are magna (sau cum draq o fi chemand-o!)


(da, printam cu selection de black and white, da greyscale, da, not high quality!!)


Si-l chem pe Gigi Mufa.

O ora, o ora fratilor, atat i-a trebuit sa-mi spuna ca nu mai pot printa la imprimanta aia!!!

WTF? Aia stiam si eu cu o ora si o intuitie inainte...damn Gigi Mufa si urmasii sai!

Next! Gigi Mufa a venit cu o idee! Sa bage cartus in alta imprimanta care cica se misca mai repede. Pai, bai, Gigi Mufa, daca aia se misca mai repede, de ce draq firma nu se poate folosi de ea? E de duminica? Nu mai punem pe noi haina de duminica de mult, nu mai scoatem bibelourile la nunti, ci folosim imprimanta vineri seara cand mai sunt eu cu Gigi Mufa in toata firma. Si amandoi vrem acassssssaaaa! Era un favor cred eu :)

Buuun, sa zicem ca a reusit. Da un test, zic eu. El da. Imprimanta scoate clar de luna - negru pe alb. Buuun. Dau print la un power pont. Dupa vreo 10 pagini, Gigi Mufa isi da seama ca merge cam greu. Eu plec spre imprimanta (care btw, e la vreo 10 m de mine si picioarele este ale mele) si ce sa vezi? Za imprimanta nu citea (nu putea ca era veche) toate informatiile!!!!! Nu mai stiu ce draq scria imprimanta pe gura ei...dar cum draq sa nu-ti dai seama ca ceva nu e in regula cand era aceesi fraza pe every page? Voi v-ati dori o imprimanta care sa zica non stop "Eu nu pot sa... Eu nu pot sa..?)

Eu sunt un robot care nu se strica niciodata_niciodata_niciodata_niciodata_niciodata_nic_n_

Deci te caci in el de cartus sau de imprimanta?

Pun eu intrebarea next la Gigi Mufa dupa ce aveam exasperari existentiale: auzi, tu, mai draga, ce-ar fi sa-mi gasesti orice imprimanta, bag informatia pe stick si ma duc la orice calculator din firma? Huh? Zici ca te gandesti? Asa facea fratilor, el in momentul ala lua o hotarare existentiala nr. 1. Next :Gigi Mufa s-a gandit ca alta solutie nu e!! Asta e solutia!!

!YEEEE:)

I-a mai luat lui Gigi Mufa vreo juma de ora sa intre de pe contul de admin pe un oarecare comp si sa pot finaly sa dau print la restul de 700 pagini care (cum plm?) s-au printat in 45 min?????

Eu zic sa submmitem toti ca IT-istii sa se cheme Gigi Mufa si sa incercam sa invatam ce stiu ei, sa devenim mici Gigi Mufisti, ca fara ei nu se poate trai lin!!

4 comentarii:

Ana Thomas spunea...

Lala....sper sa nu mai treci prin asa ceva....Tehnologia, bat-o vina!!!!

laly spunea...

O sa mai trec :))
Ca d`aia-i viata frumoasa heheh

Anonim spunea...

Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!

laly spunea...

No shit. Totusi, asta e cel mai bun articol al meu, robot obosit care esti. Pe persoana fizica.