vineri, 24 octombrie 2008

Bance cu Vasile

Primul l-am imprumutat de aici http://mihaibendeac.wordpress.com/
Din pacate nu stiu mai multe, dar bancurile cu Vasile sunt motivul de azi de bucurie :))

Cica doi lucratori pe vidanja din care unul e maistrul si altul invatacelul ajung la o avarie.O buda infundata.WC din-ala de la tara, sapat in gradina.Si se baga mesteru’ in cacat.La propriu.
- Vasile!da-mi ciocanu’. (isi trage aer si se baga la fund.iese plin de cacat)
- Vasile!Da-mi cheia franceza.(iar trage aer,iar se baga in cacat)
- Vasile,da-mi surubelnita (intra, iese plin de cacat si pisat) Bai Vasile…Invata ba meserie ca altfel toata viata o sa cari sculele…

Mergeau doi serpi prin padure.
- Vaşşşilica, noi şşşşuntem veninoşşşi?
- Nu şşştiu, dar de şşşe intrebiiii?
- Mi-am muşşşcat limba....

Daca mai stiti, mai zisheti-mi :)))))))

2 comentarii:

Ana Thomas spunea...

Uite unul cu Vasssssilica aci:
Invatatoarea la scoala ii intreaba pe copii:

- Vasilica, ce-i tatal tau?
- Gunoier.
- Nu se spune gunoier, ci functionar la Salubritate. Petrica, ce-i tatal tau?
- Gropar.
- Nu se spune gropar,ci functionar la Pompele Funebre. Bula ce-i tatal tau?
- Disk-Jokey la Mystic Club.
- Cum adica?
- Clopotarul bisericii.

laly spunea...

Stiam eu ca n-o sa ma lasi nici macar la partea la care nu te pricepi (adeca bancul ) but asta kiar fuse bun:)) Si kiss pt Ana again. Moah